Andas in, andas ut

Fullständig, total panik
Förresten, visste ni att jag har... PANIK? Jag är huuuur nervös som helst inför imorgon (moppekursen)!! Även om det bara är kurs så känner jag att något kommer gå fel! Jag kommer försova mig eller dygna, glömma något eller ta med massa grejer som egentligen inte behövs, vilket resulterar i att jag kommer att bli utskrattad, somna (vilket också resulterar i utskrattning), göra något jättekonstigt/fel och få skäll, jaa. Allt man kan tänkas göra! Sen kommer ju provet också, #¤"&"%/@! Wish me luck!


Magen bubblar, munnen flåsar, kroppen skakar. Bästa känslan på länge eller?

Kommentarer
Postat av: mathilda

det kommer gå bra :) gör bara ditt bästa!



sv: Jag vet, har bara inte orkat (så lat som jag e haha)

2011-08-04 @ 00:04:37
URL: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0