Ett tillfälligt tillskott

Ni kanske förstår vad tillskottet är när ni ser bilden....
Det är ju såklart batterigreppet! Det är inte mitt (än), det är min morbrors. Han använder det nästan aldrig så jag har fått låna det för att testa om jag ska skaffa eller inte! Vem vet, han kanske till och med vill sälja det till mig? Då blir det ju till och med billigare än ett nytt (som för övrigt kostar 1 700 kr, sen ska man ju ha ett batteri för 1 000 kr också). Så detta ska jag (försöka) testa flitigt! Fotandet har inte legat på topp riktigt så vi får se hur det blir framöver! Snart blir det första innebandyträningen för säsongen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Towe

sv: tack! :D

2011-08-15 @ 13:20:00
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0