Fotograf

Canon EOS 50D + Canon EF 500mm/1.8 II
När detta inlägget publiceras sitter jag förhoppningsvis och njuter av solen på stranden!
Med en glass i handen kanske? Hoppas det! Det skulle smaka grymt gott! Och förresten! Min moppekurs är på torsdag, kommer typ inte kunna sova idag haha! Sen kommer jag säkert försova mig och inte hitta dit och glömma pengar och allt. Min vanliga otur, med andra ord! Otursamma Lovisa här, signing out!

Vill du boka mig som fotograf? Mejla lsphoto.blogg[a]hotmail.com - svarar jag inte? Lämna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: M E M A A - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket! :) Färgerna var ganska starka från början så har bara lagt på lite kontraster, dock är flygplanet inklippt, i orginal bilden så är flygplanet väldigt liten :)

2011-08-03 @ 14:35:48
URL: http://memaa.blogg.se/
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Fantastiskt fin bild! Dina foton är superfina!

2011-08-03 @ 17:40:40
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0