Ja, jag lever

Har inte uppdaterat på 5 dagar!
Shame on me! Men jag har haft allvarlig bildbrist. Jag har fortfarande det, så det fick bli en bild ur arkivet!När man ser bilder så tänker man typ oj vilken fin solnedgång. Men smarta jag har ju fotat en tavla! Hihi. I alla fall, i torsdags var jag på Skara Sommarland, och OJ VAD ROLIGT DET VAR! Asså det är ju typ det bästa stället i hela Sverige! Vi gick upp klockan 5, och eftersom vi somnade typ vid 1 så fick vi ju inte så mycket sömn, så man var lätt utmattad efter det. Resan tog typ 2 och en halv timme. Och jag får lack på min lilla kamera eftersom jag inte kan få in bilderna till datorn. Sur tjej.

Kommentarer
Postat av: Jonna - foto,stil & vardag }

Tack för en underbar dag! Det var riktigt jävla skoj :D

2011-08-14 @ 15:07:48
URL: http://jonnalinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0