Jag är rädd för mitt eget rum

Jag funderade länge på hr jag skulle redigera bilden, men kom inte på någonting, så den fick bli rätt oredigerad
Och jag är svinrädd för mitt eget rum
Tidigare idag så var det en suuuuperstor spindel i mitt rum. Den låg under min onepiece på golvet, så när jag tog upp onepiecen kände jag att något kröp på mitt ben och jag ser denna ENORMA spindel. Jag blir jätterädd och springer upp till soffan och gråter (jag vet jag är rätt mesig, men vem gillar spindlar?). Sen när jag skata börjat komma över det så kommer det (såklart) en till spindel, dock var den rätt liten men jag fick lixom en chockattack. Så nu ska jag sova i mammas säng med henne, känns rätt tryggt! Kisses

Kommentarer
Postat av: Lovisa

guu, vilken snygg bild!

2011-08-21 @ 19:17:51
URL: http://ebbalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0