Någon gång måste ju vara den första

Har jag typ bloggtorka?
Jag har inte bloggat på tre hela dagar, och sanningen är att jag har verkligen bildbrist! Det låter verkligen jättekonstigt från min sida, men vädret tillåter inte alla fotograferingar. Känns som om jag håller på att tappa stinget lite. Men nejnej det ska jobbas uppåt! Okej, förklaringen till rubriken: Jag ramlade med moppen igår, men ja, jag lever! Fast jag har ett stort fett blåmärke på vänster knä, ett mindre på höger knä och en trasig moppe. Hmm, inte så gött! Plasten runt vänsterblinkersen gick sönder, men det ska lösas! Och lite skrapsår på moppen men annars funkar den prima! Johanna satt på moppen också, hehe. Men hon har inte ett skrapsår, dock ont i höger knä. Hoppas det går över fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0