Juldagen

Julen har varit bäst! Som alltid typ då. Fick en massa gottis, bland annat en iPhone 4S! Jag vill bara använda den direkt!!! Men får vänta till imorgon då vi ska fixa med det nya simkortet osv. Men jag fick även detta (förbered er på en legendarisk lista): Presentkort på Espresso House, presentkort på nordstan, pyjamasar i massoe, högtalare med bluetooth (som förövrigt är AWESOME), vantar, mössa, halsduk, hårband, trosor, mjukisar, body lotion osv, 1000 kr, filmer, linne, kofta, frölunda tröja, ett gosedjur och en dekorationstomte! Ah, tror det var ungefär allt. Men ni får ha en underbar juldag så ska jag också ha det! Har redan varit på bio idag, närmare bestämt The Stig Helmer-Story. Man kan väl säga att den inte alls var i klass med alla hans andra filmer, men det var ju något man var tvungen att se! Ska nog kolla på film med päronen eller något sånt nu. God fortsättning och gott nytt år senare! Ha det väldans göttisch!! Förresten så togs bilderna förra julen, har typ inte fotat på två månader då mitt photoshop är lite struligt, menmen! Pusselipuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0