Tacokväll

Ikväll äre tacotime!
Men tillbaka till helgen. Har inte uppdaterat pga att jag har "spelat" U16SM! Anledningen till att spelat är inom citattecken är för att jag var sjuk och inte spelade! Spydde lördag-söndag natten vid tio över fem (alla detaljer krävs). Och till resultatet då... VI VANN!!! Så då blir det att åka till innebandyfesten i Varberg i mars/april/när-det-nu-är. Det är de fyra bästa lagen i Sverige som kommer dit (alltså har vi inte vunnit allt än, vi vann 'bara' regionsslutspelet, vilket betyder typ att vi minst kommer få brons av någon underlig anledning som jag inte har någon aning om. Känner även att detta blev en väldans lång parentes så jag avslutar den nu). Är ju då sjuk och har varit de de senaste tre dagarna. Har bara gottat mig i sängen och tittat på dumburken (man borde typ byta till dumplattan eller något eftersom vi inte längre har de där feta tjocktvna som man hade på stenåldern, dock låter dumplattan så dumt att dumburken får duga för mig). Måste även påpeka såhär på slutet att detta måste vara den mest retarded bilden jag någonsin tagit på mig själv, och att julkalendern inte är så dålig som man skulle tro. Peace out duuuudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0