Some facts

Något som gjorde dig glad igår?
Jag fick köpt en handfull julklappar och jag kom i tid till skolan! Score!

Humör just nu?
Lite sådär blandat mellan allt. Glad för att skolan slutade tidigt idag (även om den alltid gör det på fredagar), trött för att jag var i skolan, arg för att jag måste plugga till skolan, sur för att vi har två prov nästa vecka medans andra redan har slutat skolan, orolig för att jag ska söka till gymnasiet, lite glad-arg för att det är träning idag. Glad för att det är kul typ, arg för att jag är trött och sur och trött och inte orkar något. Kul att typ hela mitt liv typ kretsar kring skolan!

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Frukost!

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Satt väl antagligen på facebook som vanligt.

Vad du ser om du tittar till höger?
Direkt till höger kommer typ en vägg. Men på bordet brevid mig ligger min kära chokladkalender, rubiks kub, mobil, moppenycklar och lypsyl.
Vad gör dig glad just nu?
Att lovet närmar sig med stormsteg!

Hur vädret är hos dig just nu?
Regn och mulet. Favvis! Eller...?

Vad var det senaste du åt?
Makaroner och köttbullar. Lyx på högsta nivå!

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Middag! Man får slänga i sig mycketmycketmycket och äta är awesome!
Bästa glassmaken?
Mmmmmmm glaaasss.... Ben&Jerrys. Alla. Fast jag gillar inte browniesen som är i de smakar konstigt. Så inte alla. Bara de utan brownie!

Sover du tungt?
Tjaa det var åskoväder häromnatten som alla diskuterade att de vaknade av i skolan. Jag sov. 'Nuff said.

Drömmer du mardrömmar?
Bara för att vi hade sexualkunskapsprov idag så drömde jag häromnatten att jag hade könsherpes. Men oftast kommer jag inte ihåg mina drömmar!

Hur många kuddar sover du med?
Två + ett gosedjur!



Snarkar du?
Jajamensan! Ibland, typ vid förkyldning och när jag inte sover hemma, hihi.

Favoritkläder?
Mjukiiissss!!! Bästa plagget ever, och typ onepiecen men den har hamnat lite i skuggan! Dags att ta fram den igen!
Favoritgodis?
Oooh ja du, bra fråga! Kanske choklad eller något? Det brukar alltid vara så att jag köper minst godis, men att vi alltid kostar mest för jag gillar det som väger mest. Typ gelé och sånt. Men föredrar chips, närmare bestämt OLW's Sourcream & Onion.

Höger-eller vänsterhänt?
Höger. Vänstern är inte mitt bästa redskap direkt.

Stjärntecken?
Lejon. Awesome kallas det!

Vad längtar du efter mest just nu?
Självfallet jullovet!

Kommentarer
Postat av: maja [FOTOBLOGG]

fin blogg!

allt bra med dig?



KRAM

2011-12-22 @ 13:42:56
URL: http://phbymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0