En är ensam, två är ett par, tre är en folksamling.

Sommarlovet är på för full rulle!
Jag har absolut ingenting att berätta, för jag har inte gjort någonting alls! Känns rätt gött ändå, slapp sommarlov! Fast jag har hämtat en sak på scandinavian photo idag som jag hade beställt! Eftersom mamma och pappa hade köpt fel fjärrutlösare till mig (en som inte ens passade till min kamera, i själva verket passade den till deras kamera) så har han köpt en ny till mig! Snäll pappa jag har va? Så nu har jag en fjärrutlösare oxå! Känns bra, nu kanske ni får se lite ecopics framöver!

Kommentarer
Postat av: ▲ elin

dunder fin blogg :)

2011-07-14 @ 23:22:38
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0