Istället för Buddy


Walla! Fotbollsmatch i förrgår va!
Jag och Emma och Hubbe (hunden på bilden) var ett lag (fast hubbe ville inte vara med så det blev bara jag och Emma till slut). Och sen Douglas, Erik (8) och Carl (6) i ett lag. Vi är alla kusiner. Tjoballaboooo. Matchen slutade 10-9 till dom hoho. Idag har jag och Emma spelat kort. Undrar när ag skrattade så mycket senast. Hur kul är en omgång svälta räv egentligen? Egentligen ett pisstråkigt spel. Menmen nuuuuu blev det så jävla roligt! Fys nu, puss

Kommentarer
Postat av: Jonna - foto,stil & vardag }

Sv; haha, nejdå! Den kanske bara får heta favoriten?

Ja, det gör den, men det är väldigt trångt. så ska jag ha den där s får jag inte plats med något annat! :)

2011-07-21 @ 20:04:12
URL: http://jonnalinger.blogg.se/
Postat av: emma

tyckte de va rätt coolt att vi fick tre kort på rad som va likadana. vad är chanserna liksom? haha

2011-07-21 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0