Ett gott skratt förlänger livet

Jag sov, jag vaknade, jag skrattade, jag sov jag vaknade
Först sov jag hos Emma, sen som jag hos Rebecka. Nu är jag hemma. Packar. Packar för fullt. Ska fylla min limegröna väska med kläder. Med minnen. Rhodos. Tänk dig. Jag åker till Rhodos imorgon. All inclusive. Lyxar mig på en ö. Det kommer att bli grymt. Grymt med allt! Jag ska fota som en sengångare går i öknen. Fin liknelse tycker jag. Jag vet inte ens om sengångare bor i öknen. Måste kolla upp det. Och svaret blev nej. Dom lever i regnskogen. Och dom är nattaktiva. Precis som jag har varit idag. Jag har spelat Trivial Pursuit, MixMax och Fia med knuff till klockan fyra med mina små kycklingar. Dom heter Lisa och Rebecka. Natten blev en spelhall. Även kvällen, då jag spelade bort alla mina pengar på Liseberg. Eric Saade. Det enda bra med honom är hans utseenede och Manboy och Popular. Annars är han rätt kass. Men vi trängdes bland alla uppblåsta fjortisar och småbarnsfamiljer. Men det var mysigt ändå. Sen satte vi oss och kollade på AtmosFear. Min spännande dag. Xx
Med denna bilden tävlar jag oxå. En tävling i samarbete med http://johanpixels.se/webbshop/. Vill du tävla. Gå in här! Jag vill vinna detta.

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Vilken härlig bild! Grymt fint ljus och härlig komposition :)

2011-06-18 @ 21:36:14
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: emelie

rolig bild!

2011-06-23 @ 21:57:56
URL: http://primadonnajordgubbssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0