Perfekt dag?

Perfekt dag idag!
• Vaknade i tid
• Åt en god frukost
• Kom i tid till skolan
• Matteprovet gick bra
• Maten var ganska god
• No-redovisningen fick ganska bra
• Slutade en halvtimme tidigare
• Kom på att jag kanske ska fota min granne!
• Fotat rosor ♥
Detta är skillnad från mina andra dagar då jag alltid vaknar sent och kommer typ alltid 1 minut sent, maten i skolan smakar piss. Men idag rullade allt på lite extra! Hoppas bara jag får kontakt med min granne snart innan ljuset försvinner!
P&K

edit: ska inte fota min granne idag, får bli någon annan gång!

Kommentarer
Postat av: Jonna - foto,stil & vardag }

Sv; Tack! :)

Den är tagen i Majorna i Göteborg.

2011-05-30 @ 16:32:54
URL: http://jonnalinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0