It gets better

Nu ska la blogging bli la bättre!
Har fotat och faktiskt öppnat photoshop! Yay me! Dock kan jag bara använda photoshop typ 3 gånger till, men det är det typ värt. Måste ju använda det någon gång right? Bilden fotade jag när jag hade en liten promenix på min bildlektion, där jag fotar dåå. Dock vet jag inte om jag typ ska välja exakt tema eller något på vad jag ska fota, men vi får la se hur det blir! I värsta fall får jag bara ta några gamla bilder jag fotat och lägga in de på en redovisning och hux flux så har jag en kanonbra redovisning, typ. Har precis duschat, kommit hem från distriktslagsträningen (väldans långt ord att skriva må jag säga). Nu tycker tydligen tränaren att jag borde spela forward, och jag som var back innan. Du som läser detta är antagligen inte innebandyintresserad, och förstår inte så mycket men låt mig säga såhär: Back är försvarare (det fattade du nog redan) och forward är anfallare. Ah, det var väl allt som kom ner i text just nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0