Min käre storkusin

Yoyoyo fellahs!
Sitter just nu och chillar på livet. Har nämligen inga som helst läxor. Njuter lite sådär. Hade dock musikprov igår och en engelskaskrivning idag, men nu är jag fri! Om du nu bryr dig, så har jag gjort absolut ingenting idag. Eller jo visst, i skolan var jag, och jag har suttit framför datorn, jag har tankat, handlat osv. Men ah, det är lixom rätt onödig fakta enligt mig, och säkert dig med. Men jag är väldigt sugen på is just nu. Ska nog gå och och sno lite från frysen. Och bilderna från mitt bildprojekt kommer nog komma upp inom två månader hihi. Puss


Kommentarer
Postat av: vannie

outstanding!

2011-11-21 @ 20:40:35
Postat av: Mathilda

grymt fin bild!!

2011-11-23 @ 21:38:11
URL: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0