Eine kleine Nachtmusik

Januari börjar året, februari kommer näst. Mars, april har knopp i håret, maj och juni blommar mest. Juli, augusti, och september, härlig sommar är det då. Men oktober och november och december är så grå. BEETHOVEN ♥

Symfoniorkestern spelar på i bakgrunden!
Har nämligen musikläxa och det är massa symfonier och shit som man inte alls skulle lyssna på i vanliga fall. Rätt obvious menmen just sayin. Typ Mozart, Bach, Beethoven och massa andra som man aldrig hört talas om. Har gjort en lista på spotify som jag kan lyssna på och eftersom jag är så snäll så har jag delat med mig av den till resten av klassen så att dom också får lyssna på den! Snäll tjej! Vill du också höra vad jag har för überrolig läxa? Klicka här för symfoniorkester-listan!

Kommentarer
Postat av: Katte. c:

Sv, Tack själv. (:

2011-10-07 @ 19:07:46
URL: http://bebiskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0