Helgen som varit

image description
Jag låg hemma i fredags eftersom jag inte mådde särskilt bra och kurerade mig inför helgen!
Tog en massa tabletter, nässpray, te, vindruvor osv. För helgen har ju spenderats åt innebandy (surprise). Innebandyfesten, med andra ord. Och om du inte vet vad innebandyfesten är (du vet inte vad innebandyfesten är) så är det typ SM-slutspel. Alla de bästa ifrån de olika regionerna (öst, väst, nord, syd) spelar mot varandra. Såklart var vi där och representerade väst. Vi kom trea! Grymt bra spelat må jag säga (jag själv satt och peppade på bänken). Så trea i Sverige är väl inget att skryta om, eller? JO DET ÄR DET. WIHOO TREDJE BÄSTA LAGET I SVERIGE I 16-ÅRSKLASSEN! Happyhapppyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0