Så grymt torrt

Tänkte dra några rätt så överdrivet torra skämt. Alltså så tråkiga att man skrattar åt dem! Ni ser ju att jag skrattar!

Hur många Göteborgare bor det i Tyskland? Gör many!
What do you call a singing laptop? A dell!
Vem är bäst på matte? Anna Lys!
Jag ser inte skogen för träden står i vägen!
Varför dog mammutarna ut? För att det inte fanns några papputar!
Det var en gång två bagare, och en smet.
Vad säger man till en elefant med två bananer i öronen? Inget, den hör ju ändå inget!
Vad sa äpplet till bananen? Inget, äpplen kan inte prata!
Hur många indianer ryms i ett träd? En hel stam!
"Jag är hungrig" "Låna min linjal så blir du mätt!"

Okej det var ju då SVINKUL allt det där, eller hur??

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, måste erkänna att de var ganska kul även fast de var totalt värdelösa och urdåliga.

Din blogg är sjukt fin. Älskar headern, måste fråga - vilket typsnitt är det du använt till den?

2012-05-03 @ 17:04:57
URL: http://picturesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0