Nu i juletider

Okej låt mig säga såhär
Jag har råkat förstöra min blogg. Skulle fixa på min testblogg men så insåg jag inte att jag var på min vanliga blogg och så blev det som det blev. Men nu ska vi inte deppa över det, det är lätt fixat! Om man har tid och ork då vill säga. Men! Nu är det ju dags för juletid! Dekorationerna fylls på i huset och snön faller. Allt är juligt, förutom att det inte är jul riktigt än. Om jag har min vanliga "tur" så lär ju snön försvinna innan jul och tomten får trampa fram i gräs istället för snö. Buhu. Inte så kul. Och sen kan jag säga en rolig och positiv sak för att avsluta så optimistiskt som möjligt: Jag har sovmorgon imorgon för första lektionen är inställd. Vet att ni älskar mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0