Just some Q's and A's


Det bästa med sommaren är...
Ingen skola, inga läxor, inga tider, inga måsten, massa sol och bad, träffa kompisar, fota, vädret (när det är fint), glassen, resorna, att gå barbent och barfota, att fylla år, att äta is, fira olika högtider, glädjen, maten, kläderna.

Vad skulle din alldeles egna Ben&Jerrys innehålla?
Vit choklad och vanilj i alla fall, mmm...

Vatten eller bubbelvatten?
Vatten!

Godaste bäret?
Egenplockade hallon. Men på kvällskvisten så brukar jag sitta och mumsa på blåbär, det är mitt godis!


Raka skallen eller alltid leva med hästsvans?
Alltid leva med hästsvans. Skulle aldrig klara av att raka mitt hår. Eller skulle jag? Växer det ut snabbt? 

Viker eller knycklar du toapappret?
Jag mixar alltid, gör olika varje gång! Typ viker först sen knycklar ihop det haha.

Bästa åkattraktionen på Liseberg?
Kolorado helt klart! Kan åka flera gånger om! Annars slänggungan, flumeride eller balder!


Vad finns alltid i din väska?
Plånbok (körkort, bankkort, pengar, biobiljetter, toffsar, presentkort), paraply, necessär, iPhoneskal, hörlurar, busskort, penna, sudd, solglasögon, kortlek, nässpray, lypsyl och eventuellt nycklar. Sen har jag alltid telefonen i fickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0