Några frågor och några svar

Jag älskar:
- Sprayflaskor och kepsar
- Att mysa
- Att upptäcka nya saker
Jag hatar:
- Att slå till armbågen och få värsta stöten i hela armen
- När en bil åker i en vattenpöl och man själv går bredvid. Det slutar aldrig bra...
- Stress
Jag är rädd för:
- Spindlar
- Getingar/Bin/Humlor/Svartgula saker som flyger
- Framtiden

Jag avgudar:
- Mig själv
- Mamma
- Min iPhone

Ibland brukar jag:
- Komma ihåg mina drömmar
- Använda ordet idiot eller as mot folk jag gillar
- Spendera alla mina pengar på mat (forever matvrak)

Mina bästa ämnen i skolan är:
- Matte
- Musik
- Hemkunskap/Engelska

Annan fakta:
- En hund skulle inte sitta fel i mitt liv
- Jag kan inte måla bra men älskar ändå att göra det
- Jag har haft världens sämsta lärare genom tiderna i spanska i fyra år, och en i SO ett tag, men jag tror han fick sparken för att vi klaga så mycket!

Kommentarer
Postat av: Moa Hedman

Åå, vilket svall du har!

2012-06-23 @ 17:00:36
URL: http://moaahedman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0