Världens sötaste


Vilmer (kanske Wilmer?) från Williams student! Han är min syssling, tror jag! Haha, är inte så bra på det där med släkt.

Passade på att knäppa ett snabbt foto på sötaste pojken för några dagar sen!
Jag verkligen älskar bebisar. Deras stora söta ögon och deras små händer och fötter. Man vill bara klämma och känna och pussa på dem. Men nog om det! Nu ska jag snart bege mig mot skolan. Idag är sista hela skoldagen när vi har riktiga lektioner. Känns förjävla skönt! Och så slutar vi på fredag. Bästa ever. Men kommer sakna min klass något enormt, alla störda små söta konstiga människor i min klass. Men hoppas att man ses i framtiden i alla fall! Börjar om en kvart, ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria Syrén

Men gud vilket fint kort Lovisa! Stina tipsade mig om din blogg- vilka fantastiskt fina bilder!! Du är ju grym!! Kanske får "anlita" dig för några fina bilder framöver?! Många kramar

2012-06-12 @ 23:12:56
Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration

gud vilket fint kort så söööt!
kram ♥

2012-06-20 @ 20:31:15
URL: http://svenssonjullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0