Börjar på ny kula

Dags för bloggandet igen!
Weehooo typ. Jag vill fota såhääääääääääääär mycket just nu. Och eftersom det typ bara är mina kompisar som läser min blogg så säger jag: Snälla ställ upp som modell. Tack på förhand. Du är bäst! Sen om du nu inte är min kompis och läser det här så säger jag: Heeej! Kul att du kika in eller nåt.

Vad har hänt i mitt liv då?
Jo allt kretsar väl kring nationella proven. Typ. Eller vissa har panik över det (ja, det är du Rebecka), och vissa tar det som det kommer. Sen ska ju klassresan komma till också. Och OM jag ska få min vilja igenom. Här har man idéer på rullning va! Ska fixa en fett snygg powerpoint till föräldramötet och alla ska älska mig. Som om de inte redan gjorde det menmen, man kan ju alltid älska mig ännu mer! Eller kan man...? Neej nu blev det för självdyrkande. Dax för att tagga ner. Sen också så har ju Big Brother börjat igen. Bara jag som är överlycklig? Nej såklart inte. Big brother = Bästa ever! Börjar om cirkus en timme för övrigt, om du vill titta. Du vet att du vill kolla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0