Föreställning och sånt dära

Jajamenzan! På torsdag är det föreställning!
Hade ju som sagt genrep i lördags och det gick väl rätt så kasst, men ett genrep ska väl gå dåligt, eller? Alla skön jättebra (tror jag, har lite problem med att bedöma min egen sång), men danserna satt ju inte direkt som de skulle. Vi slog bokstavligt talat till varandra ibland när vi dansade. Och sen ska ju jag köra på ett solo och inleda hela föreställningen med min sång. Vi får väl se hur det går! Och så måste jag lägga till, att idag har jag läst ca 200 sidor i en bok. Ja, det är sant. Jag lovar. Men vad ska man annars göra när man ligger i badet i fyra timmar? Snabbläsning på högsta nivå..

Kommentarer
Postat av: Jonna Peltokangas

Fin bild :))

2012-04-21 @ 16:25:11
URL: http://jjonnapeltokangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0