Gammal bild - Ny redigering

Eftersom jag inte har några nya bilder får det bli en gammal - med ny redigering!
Och när jag ser bara ben kan jag inte sluta tänka på sommaren. Jag vill ha sommar nu. Jag vill ha sol. Jag vill ha värme. Jag vill gå på stranden. Jag vill fota på stranden. Jag vill åka utomlands. Jag ska åka utomlands. Jag ska på språkresa! Weeeehooooo. Till Jersey. Och nej inte New Jersey, utan Jersey. En ö som tillhör England och ligger närmare Frankrike än vad man kan tro. Det ska bli så kuuuuuuuul. Är sååååå taggad! Har redan börjat planera vad jag ska ha på mig, vad jag ska ha med mig. Jag har planerat shoppingar med saker jag ska köpa. Jag har hittat kläder jag kan matcha. Jag har hittat allt. Nu är det bara sommaren som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0