Väskreklam?


Haha skulle fota bilder till min stress-serie, men fick det mer att se ut som en väskreklam
Äsch, det funkar lika bra ändå! Är faktiskt rätt nöjd med bilderna jag precis fotade, tack käre bror för att du ställde upp som min modell, igen! Nu är jag alltså klar med mina stressbilder, och två av dem blev faktiskt hyfsat bra, medan den tredje blev lite sådär ojoj fotafota! Men man måste ju lämna in något, och jag fick ju faktiskt A på min senaste fotoinlämning... Så det är ju GREAT! Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotografering -

Vad menar du med lämna in ?
går du på ngt gymnasium med inriktng foto? :D

Svar: Inlämning i skolan!
Lovisa Sjögren

2012-12-27 @ 19:52:42
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0