Howdy cowboy


En vecka sen vi sågs sist bloggen!
And here I am. Ytterligare en vecka på min nya skola har gått. Vi ska få macbooks med photoshop och sånt, men vi har inte fått de än, men får dem förhoppningsvis någon gång på torsdag/fredag. Då jävlar kan jag redigera bilder utan att mitt photoshop ska krascha! Men idag har jag suttit och redigerat lite bilder faktiskt. Fotade Susanna lite igår, och hade lite kul osv. 
 
Vädret just nu är regn. Som vanligt i den härliga staden Göteborg på västkusten. Tänkte kanske slänga på en film snart eller så när jag har tumblurrat (härligt ord) färdigt, och det kan ju ta en stund. Time to go! You just gotta love rain!

Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON&TECKNiNGAR

Åh vilken härlig bild! Jättefin taget! :D

2012-09-23 @ 16:29:35
URL: http://beatlestokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0