Mitt 2011

Januari:
Fotade ljusgrejer första gången, och fick en favoritbild. Haha fan vad kul det var!
Februari:
Bloggens start (7 Februari mer exakt!). Åkte till Trysil för typ femtonde gången i livet, och ska dit nästa år igen!
Mars:
Tog självporträtt första gången, haha
April:
Fotade Emma i vassen, något som var grymt kul!!!
Maj:
Fotade inför våran musikal, fick min reflexskärm, var på första lägret med stadslaget och fotade självporträtt, typ.


Juni:
Var på Petter och September på Liseberg, skolan slutade (YAY), fotade Emma och Gissan, kameran gick sönder (fyfan vad jag blev ledsen, trodde hela min sommar var förstörd) och var på Rhodos!




Juli:
Det spöregna hela tiden, spelade träskfotboll med laget, fick min moppe (♥), passade Michaelas hamster, självporträtt, firade Johannas födelsedag, åkte skateboard med Lisa och fotade lite random kärleksbilder!















Augusti:
Var turist i min egen stad, självporträtt, fyllde år, fotade Lisa och Clara!






September:
Fick mina close-up filter, var väldigt trött, fotade Jessika i mörkret, gjorde mitt 200de inlägg!





Oktober:
Var i Stockholm, praoade, fixade min NO-labb, bloggpausade, typ? Haha



November:
Fotade till mitt bildprojekt, gick vidare i SM-kvalet, bloggpausade och slutade bloggpausa! :)



December:
Videobloggade första gången, skaffade instagram (lovisaas@instagram), firade julafton, bytte äntligen design, fotade Susanna i kylan med solen!





Och här är vi nu, snart början på ett nytt år! Gott nytt år!

 


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej hej, just nu är det en jätte stor tävling för bara ni tjejer.

Kolla in tävlingen på min blogg: http://mohammedis.se/2011/december/tavla-och-vinn-crazy-color-slingor.html#comment

Tro mig, du kommer att älska tävlingen. Skulle vara roligt om att du var med.

Ju fler är med, desto roligare!

Ha en bra dag, och kram, och hoppas du kommer att delta :)

2011-12-30 @ 23:18:30
URL: http://mohammedis.se
Postat av: Emma - [Foto]

Fick du några bra fyrverkeri-bilder?

I så fall, klicka in här; http://photoodreams.blogg.se/2012/january/2012-tavling.html#comment

För att vara med i min lilla tävling! :)

2012-01-01 @ 15:04:20
URL: http://photoodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0