Pluggeliplugg

Jag pluggar första världskriget. Och jag fyller år den 6 augusti. Detta hände den 6 augusti år 1914 då första världskriget bröt ut:
6 Augusti - Österrike-Ungern förklarar krig mot Ryssland. Serbien förklarar krig mot Tyskland.
Kul att hitta lite historiska händelser som händer på ens födelsedag! Nu ska jag plugga mer på imperialism, nationalism, industrialism, kolonialism och massa. Och typ hur alla kom in i kriget osv. Har ni något asbra om kriget så får ni gärna skriva det! Puss

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Sjulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker om den (:



Gillar du inte sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt! Ha en bra onsdag. Kram

2011-12-14 @ 18:00:25
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0