For the first time

Då lägger jag ut dagens outfit för första gången!
Dagen har spenderats åt shopping, och moppekoll! Ska nämligen skaffa moppe, förmodligen min brorsas kompis gamla. Vi åkte och kollade på den idag och den verkade helt super! Fast sen skulle min brorsa åka och testköra den för att se om allt var okej, men då ringde hans kompis cirkus fem minuter innan och sa att moppen inte starta. Typiskt, eller hur?

Sen har jag ju då shoppat oxå, en heldag med familjen på stan! Vi åt på en resturang vid lunch och sen gick brorsan iväg till en kompis och jag gick med mamma medans pappa stack någonstans. Shoppade tre tröjor, men det känns lite onödigt att lägga upp bilder på eftersom ingen riktigt bryr sig om vad jag har på mig. Eller inte jag i alla fall! (Dagens nödvändiga info!)

Kommentarer
Postat av: KLARA

snygg Lovisaaan ! :)

2011-07-10 @ 11:16:00
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0