Heart me


Var vid havet tidigare idag
Och ni som bor i Göteborgsområdet kan ju förstå vad det innebär. Det totalt spöregna. Låt mig berätta. Jag blev väckt kvart i tio. Jag vet, kvart i tio? Men ska man till havet ska man dit tidigt. Och vi stack kort därefter. Vi har precis kommit till stranden och packat upp allt. Känner droppar på kroppen och regnet faller strax därefter från himlen. Alla på hela stranden drar sig under tak. Där står alla och väntar på att regnet ska sluta. Själv drog jag av mig kläderna till bikini och stack ut i regnet! Kanske tio minuter senare slutade regnet och då tänkte vi "men det här funkar nog". Så fel vi hade. Men smarta är vi, så vi såg "Oj nu kommer regnet snart". Så vi packade våra grejor och stack därifrån, och på vägen till bilen kom regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0