Favoriten på året

Gillar att fota på vägskyltar, varför vet jag inte alls men det är grymt kul haha. Speciellt när det blir en cool effekt i verkligheten, det blev tyvärr inte det här, men äsch, livet rullar på ändå. Having some problems? Jag lovar, det löser sig.

Favoriten på året dåå...
Eller...?? Ska till tandläkaren imorgon. Och det är så jobbigt för det kommer så olägligt! De flesta "smarta" ungar vill ju gå till tandläkaren för att missa skolan. Men såklart så har jag pedagogisk eftermiddag (vilket innebär att vi slutar 12), och jag har tandläkartid klockan 13.30. Kuuuuuul! Men det är bara att gilla läget. Och jag gillar definitivt att läxfriheten fortsäter. Dock kommer nog snart stormen med dömycket, men jaja. Jag njuter så länge det varar!

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Har du snöat något hos dig än? :] Första advent snart wiii!

2011-11-22 @ 17:28:42
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0