Siluett

Canon EOS 50D + Canon EF 50mm/1.8 II

"Bloggpausen" är officiellt över!
Kanske är rätt uppenbart, utan att jag skulle behöva säga det? För dig som bryr dig, så har mitt liv för det mesta bestått mest av innebandy. Det brukar bestå av innebandy hela tiden faktiskt, men det är rätt okej och rullar på fint, precis som bollen ska. Och fotat har jag också, minsann! Två hela gånger, tjohoo! Och mer ska det bli! Har fotat bilder som den ovan, och har fotat på mitt NO-projekt, som ska stå i två veckor. Ställde den förra veckan, så ska ta några sånna där "efter en vecka"-bilder. Kan förklara mer om mitt jätteroliga No-projekt när bilder på det kommer upp. Jobbar på en ny design! Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0