Svamp

Canon EOS 50D + Canon EF 50mm/1.8 + Close-up +10
Nyduschad och fin!
Är vad jag är nu. I just got out of the showeeeeeer. Så nu sitter jag här i min fina orangea badrock. Dock är den mammas, men jag snor den, typ alltid. Har idag under spanskan upptäckt en grymt bra låt enligt mig, och ja, jag är seriös. Jag gilllar den faktiskt! Här kan du klicka för att komma till den underbara låten. Om du går i spanska, så ska du lyssna på låten på lektionen, och sedan säga till din lärare att du lyssnar på en spansk låt. Min lärares reaktion blev att hon trodde att hon hängde med i musiktrenden. Men nejnej. Hon sa: Har du hört Shakiras nya låt Loca? Dock är den låten inte ny. Älskar dig verkligen Inger, du fyller upp mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Clara

en svart trööjaaaa

2011-09-03 @ 13:35:53
URL: http://byclara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0