Emma igen



Sitter med jordgubbar i handen
Sommaren är på väg. Man känner det verkligen när jordgubbarna kommer fram och läxorna försvinner, solen bränner och man med vännerna hinner. Väldigt fin och kort dikt av mig. Sen funderar jag på en sak. Ska man köra på blonda slingor eller något sånt i sommar? Känns som det fungerar bra på språkresa och det blir somrigt och you name it! Man fattar grejen i alla fall. Så det är min fråga som jag ställer till alla och ingen. Nu ska jag återgå till min mat. C ya!

Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men tack, vad glad jag blir. :) Kram!

2012-06-12 @ 22:52:50
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: maja - fotogeniquee

Åh tusen, tusen tack! De här fotografierna är verkligen jättefina! Jag älskar den gröna, mjuka bakgrunden!

2012-06-12 @ 23:05:10
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: randomchey_96

färga slingor tyker jag (:

2012-06-19 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0