Having a great time

Dunkar musik på högsta volym
Inga läxor. Inga krav. Ingen skola. På fem dagar. Sen. Sen. Sen. Nästan slut. Ska glamma som en prinsessa i mina klänningar. På avslutningen, och på hemliga festen. Hmm vi får ju se hur jag ser ut då.. Kommer ju förmodligen upp bilder osv. Taggar Timbuktu, imorgon, Liseberg (bör man ta med kameran..?). Och som grädde på moset fick jag MVG i matte. Alla dagens goda nyheter där då. Dags för de dåliga (fast man brukar väl ta de dåliga först? Äsch, too mainstream for me).
Har tappat min telefon. Inte tappat bort, utan tappat, ni vet, så man får en sån där spricka genom skärmen. Det jobbiga är att det inte är en liten spricka. Finns nästan inte en enda del av skärmen som inte är täckt av lite glassplitter. Åh kära iPhone, har ju itne råd att reparera dig. Du var tvungen att lämna mina böcker idag och landa på stengolvet (typiskt) i skolan. Får lära mig leva med det och spara mina sista slantar!

Är även med och tävlar med denna bilden hos Alice och jag vill vinna detta!!

Är även med och tävlar med denna bilden hos Amanda där man kan vinna vanfri sak från tvspelsweb för max 200 kr! Hittade en sak för 219 kr så om det går skulle jag vilja lägga till 19 kr själv. Om det nu funkar vill jag vinna detta! Annars hittade jag en sak för 189 kr och det är detta!

Trackback
RSS 2.0