Skolavslutningar och så

Nu har jag inte bloggat på några dagar!

Fy skäms på mig, men jag har faktiskt inte varit hemma! Har äntligen slutat nian, wihooo! Och har sovit hos kompisar osv så därför har bloggen tyvärr hängt tom! Men mina senaste dagar kortfattat:

Spex (grymt), sovit hos beckiz, hängt hos beckiz, plattat krulligt hår, slutat nian, varit på hemliga festen, stuckit från hemliga festen eftersom någon kastade vatten på ljudanläggningen och musiken försvann. Tack för det..

 

Nu ska jag hänga med några kompisar och fira att skolan slutat! Pussss


Kommentarer
Postat av: Stephanie & Amanda

sv. jag vet haha !
vad gör du? :)

2012-06-17 @ 17:03:09
URL: http://www.ccameraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0