Lämnar skolan för gott

Nu har jag lämnat min gamla skola för gott
Jag vet inte riktigt hur jag känner för det. Är det bra? Är det dåligt? Kommer jag sakna min klass? Varför? Jag tror det är bra att jag slutar där. Skolan var väldigt dålig och det fanns många idioter som gick där. Så det känns verkligen skönt att inte behöva gå tillbaka dit och genomleva ännu ett år. Men min klass, åh vad jag kommer sakna dem. De är de mest underbara, fantastiska, kreativa, fantasifulla, gosiga, kramgoaste människorna någonsin. Kommer sakna alla något enormt. Har nog gått i den bästa klassen någonsin. Det bästa hade varit om alla hade fortsatt på samma linje och samma gymnasium så vi fortfarande hade suttit ihop som en klass. Men nu ska vi alla separera och jag kommer kanske inte träffa några på flera år. Det känns hemskt. Men vi hade som tur var våran klassiska kramcirkel innan vi lämnade skolan, och alla fick massa gosiga kramar! Love kramar, det är det bästa någonsin. Kramas mycket, det mår man bra av! Kommer sakna er klassen, puss
 
Bilderna är jättekonstigt redigerade, och jag vet faktiskt inte varför. De ser rätt konstiga ut, men jag var trött och orkar inte ändra på det nu hihi. Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Moa<3

hej har en veckans blogg tävling om du vill vaara med ! :) direkt länk----> http://meisy.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

2012-06-18 @ 17:38:50
URL: http://www.meisy.blogg.se
Postat av: Dessi

Ush jag började gråta nu..

2012-07-04 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0