Dagens shopping


Idag har jag nämligen köpt ett par bruna klassiska Primeboots!
Har länge velat ha ett par, men inte haft råd. Och då kom min älskade mamma fram till mig efter att jag har haft på mig beckiz primies och säger:
Vad var det för skor du hade på dig?
Och jag svarar: Rebeckas primeboots 
Mamma: Du borde köpa ett par sådana, de var riktigt snygga!
Jag: Mamma de kostar jättemycket jag har verkligen inte råd.
Mamma: Om du fjäskar lite för mig kan du kanske få ett par..
MAMMA DU ÄR BÄST. PUSS

Kommentarer
Postat av: Pontus Granlund (fotoblogg)

Vinnaren av hela foto-tävlingen presenteras imorgon (lördag) på tidsinställt efter klockan 9 (på morgonen)

Kika in och kolla om det blev du som vann:D

2012-11-09 @ 22:43:22
URL: http://pontusgranlund.blogg.se/
Postat av: Annika

Snygga skor!

2012-11-10 @ 10:36:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Jimbow

Nice foto timeat på den sista sko bilden! Blev ett väldigt bra diagonal struktur... Skulle kunna tänka mig den som en affisch/Skylt i en skobutik!:)

2012-11-13 @ 16:51:45
Postat av: Anonym

OMG vad kallas den modellen?!?!

2013-01-20 @ 13:26:06
Postat av: Anonym

OMG vad kallas den modellen?!?!

Svar: Faktiskt osäker på det! Men det är dom med blåa cirklar under :)
Lovisa Sjögren

2013-01-20 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0