Vad har jag gjort??


Denna rubriken lät sjukt dramatiskt men menar det inte så!
FÖR jag har färgat mitt hår!!! Så det ser alltså inte ut som på bilderna ovan. Är numera brunett med en stänk av typ rött?? Kastanj hette färgen iallafall. Fick en impuls när jag satt på bussen hem från skolan i torsdags och tänkte "vill färga mitt hår". Så hoppade av i centrum, köpte hårfärg och gick hem för att färga håret. Voila liksom, fast inga bilder finns på det än så det kommer väl senare någon gång, kanske. Pussisar
 

Kommentarer
Postat av: Elody

Haha... Enm liten rolig grej är att någon anmält MIN email adress till att följa bloggen. Så när jag fick ett mejl så tänkte jag bara ba: Vad ÄR DETTA!!!
SÅ det var så jag hittade denna bloggen...

Svar: Haha nu förstår jag ingenting??
Lovisa Sjögren

2013-08-31 @ 20:40:19
URL: http://elody.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0