Massor med mat

Känner lite att min blogg börjar fyllas mer och mer med mat
Men eftersom det är min blogg och jag är ett så kallat matfreak så tycker jag att det speglar mig väldigt fint. Måste berätta historien bakom dessa chokladbollar. Det hela börjar med att jag krossar sockerburken och det ligger socker över hela golvet. Sen när jag väl lyckats skrapa upp allt och gjort klart smeten tänker jag "Äh vafan, i kylen en timme?? Jag vill ju ha dom nu." Så jag lägger in dom i frysen istället, men så glömmer jag dom så att de frös i stället. Känner mig duktig.
Ska just nu dra ut på en fotopromenad här i Trysil/Östby (hur gör man ett danskt/norskt ö på svenskt tangentborg??). Sen kommer massa skidbilder woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0