Halli hallå

Nu har bloggen stått tom länge nog, dags för förändring
Vad har då hänt i mitt liv senaste tiden?? Jo:
- Varit i Stockholm
- Träffat avlägsen släkt från USA som jag aldrig träffat innan
- Haft trevligt med avlägsen släkt från USA som jag aldrig träffat innan
- Varit på Skansen med avlägsen släkt från USA som jag aldrig träffat innan
- Sommarjobbat 7 veckor i streck (cashflooooowww)
- Taggat fylla år
- Fyllt 18 år (!!!) WOOOO
- Fått en resa till Rom av (och med) min pojkvän (!!!)
- Äntligen slutat sommarjobba
... och nu ligger jag här i min säng, klockan 17:34 en lördag och degar. Hade sista dagen på sommarjobbet igår så chillar sönder just nu. Njuter. En och en halv vecka kvar till skolan börjar, men innan dess ska jag till Rom!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0