Sista plugget

 
Har två ynka uppgifter kvar sen är jag klar med skolan för i år
Det jobbiga är ju att man inte orkar göra uppgifterna. Skoltröttheten tog ju vid i början av åttan och det är ju cirka fyra år sedan, så what to do. Det är ändå bara ett år kvar på gymnasiet sedan så vi får väl hoppas att det är det bästa året någonsin. Sista sommarlovet nu och det består av en nedrans massa jobb. Inget dåligt med det för får ju supermycket pengar som jag kan spendera sen (spara som jag gör). Jag har så mycket sparade pengar nu men inget att göra av dem på?? Får väl hitta på massa saker själv eftersom mina kompisar redan spenderat upp sina pengar i princip.... Bra där, jag bjuder. Nä, är fattig. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0