11/11-11

Random bild från arkivet
Nedrans vad många ettor det blev idag. Den 11 i 11 år 11. Hmmm sen var ju klockan 11.11.11 tidigare idag. Men jag MISSADE DET. Åååh jag blev så jävla pissed för jag hade ställt ett alarm, men som VANLIGT så funkar inte mitt alarm på min älskade xperia (notera ironin) x10. Så när jag tittade på klockan så var klockan 11.13!! Jag hade lust att skrika högt verkligen, har av någon underlig anledning sett fram emot den här dagen i typ ett år. Anmälde mig till evenemanget på facebook för typ ett år sedan så ah det låter la rätt troligt. Har precis kommit hem från beckiz place. Vi hade det fett med mysigt å så vidare. Nu ska jag sova för jag ska upp på öppet hus imorgon @ IT-gymnasiet. Wish me luck. Puss

Kommentarer
Postat av: felicia

jag tyckte att det var så roligt att så många svarade igår. Så idag tänkte jag istället fråga vad ni gillar för kategori på blogg. Tex: Fotoblogg, modeblogg o.s.v! :)

kramisar!

2011-11-14 @ 17:59:45
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Twins

hafte en bra måndag? =)

Postat av: Vannie

vadå lust att skrika? du skrek som fan vad jag minns!

2011-11-17 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0