Nytt år snart wooo


Herregud vad 2012 har varit ett händelserikt år!
Har varit på massa resor; till Trysil, Stockholm x4, Danmark, Jersey, Paris, Prag, Halmstad, you name it! Har varit överallt känns det som! Och nu har julen passerat och det enda som finns kvar av detta året är nyårsafton! Är väl rätt så taggad till det men vill ju ha en nyårskyss, verkar som om man får stå utan det! Men jag är en strong independent woman och klarar allt, typ. Imorgon är det släktträff!! Taggarååå. Lär antagligen få höra den klassiska kommentaren; Vad stor du har blivit! Sen nu kommer alla: Åh vilket gymnasium går du på? Vilken linje? Är det bra? Hur går fotograferandet? Okej jag fattar vi ska ha en trevlig tid släkten och jag. Puss

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Skönt o höra, jag mår bara bra :)

kul med släktträff :)

2012-12-30 @ 13:16:30
URL: http://autophoto.blogg.se
Postat av: Alvzzz

söt hehhehe x0x00x00x0x0x gossip girl

2013-01-22 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0