Utanförskap


Hade temat utanförskap på fotoläxan
Vi skulle fota tre bilder och här är en av mina. Jag gillar den vääldigt mycket! En av mina favoritbilder. Jag har fotat en till bild, men kan inte komma på en tredje. Det ska liksom vara tre olika sorters utanförskap, och jag kan inte komma på fler. Har bara den där "utanför kompiskretsen" fotot och detta. Måste fundera hårt på vad den sista ska vara! Nu ska jag fortsätta med min redigering. C ya!
 
Jag är även med och tävlar med den här bilden hos Pontus, man kan vinna 150 kr på kamda.se och jag skulle vilja vinna det här! Det jag vill vinna är inte till mig själv, utan till min kompis, för att hon alltid har velat ha en sån här. Alltid. Och jag vet att prispengarna inte täcker hela summan för vad den kostar, men jag hoppas att jag kan lägga till det? Säg till annars :)

Kommentarer
Postat av: Malin (:

alla dagar e bra dagar i 1D :D:D:D:D:D:D:D

2012-09-27 @ 13:21:24
URL: http://ahappyword.blogg.se
Postat av: sanne

åå gud vad snällt!
Nej, det är inte så mycket, det skulle jag inte vilja påstå i alla fall.
Men jag kan skicka allt hur jag vill ha det sen när jag kommer hem! hihi
pussss

2012-09-28 @ 16:33:44
URL: http://sannejuliaalexandra.blogg.se
Postat av: Pontus Granlund (fotoblogg)

Final bidragen har nu lagts ut på bloggen!

Gå in och se om du var en av dom som gick vidare!:)

2012-10-31 @ 23:29:24
URL: http://pontusgranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0