Att jag alltid lyckas

Här är då min telefon för tillfället
Denna krossen blir tekniskt sett den fjärde. Den var krossad innan men krossade den ännu mer för några veckor sen och nu börjar bitar falla av. Har tappat min telefon ungefär 6 gånger, och den har krossats fyra av dessa gånger. Alla kompisar tappar sina hela tiden men nejnej deras telefoner är hela och fina hela tiden. Sen kan man ju även nämna att låsknappen är sönder.. Den bara var så en dag helt plötsligt.. Funderar på att lämna in på lagning men kommer inte klara mig utan den i fyra veckor så ska se om jag kan få någon som har en iphone över att låna en till mig under denna period i så fall. Snälla bli hel igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0