Sista dagen i Byron - Good vibes

Byron Bay är verkligen livets stad. Hippiestilen gör allt så mysigt. Vandra runt i softa brallor och mjuk tisha hela dagen. Bästa. Jag köpte till och med ett par byxor i regnbågsfärger. Goaste brallorna jag äger. Idag shoppade vi lite, jag fick köpa nya flip-flops då mina har gått sönder. Köpte två par, ett par svart med vitt mönster och ett par blåa med mönster. De blåa är med på en av bilderna ovan, ser ni hur fina de är?? Efter shoppingen begav vi oss mot stans bästa hamburgare och OM det var stans bästa hamburgare??? Det vad helt sjukt hur gott det var!! Vill bara ha mer!
 
Det finns så mycket fin gatukonst här i Byron. Lite syns på bilderna men även allt är verkligen målat med någon sorts konst. De små metallboxarna (de som typ har el i, vad heter det ens?) är målade, små hus med toaletter är målade, vissa stolpar är målade. Allt är så himla fint bara och det ökar myskänslan.
 
Imorgon ska vi ta nattbussen till Sydney som är vårt sista stopp här i Australien. Först ska vi dock vandra till Byrons lighthouse (fyr) som är väldigt vacker. Det har förmodligen några timmar så vi går upp tidigt och checkar ut och sedan vandrar vi. Förhoppningsvis blir det mer bilder där. Vi har inte fotat så mycket här, utan har mest chillat och surfat och sånt. Nu blir det natten, ha d!
 
Edit: Detta inlägget skrevs igår men publicerades segt, men det har totalregnat idag så det blev inget lighthouse. Nu inväntar vi bussen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0